Fira cloenda d’Escoles + Sostenibles

El dimecres 31 de maig la Judith, la Daniella, l’Hugo i el Kilian, alumnes de 1r d’ESO de l’optativa VerdCelOna i membres de l’equip impulsor d’Erasmus+, van participar en la fira de tancament d’Escoles + Sostenibles.

Va ser una jornada d’intercanvi d’experiències, d’aprenentatges compartits, on les vivències i la visualització de la xarxa van prendre el protagonisme de la mà de l’alumnat. Tot, en una jornada festiva per remarcar els projectes de sostenibilitat que s’estan duent a terme des dels diferents centres educatius a la ciutat. Vam ser-hi 25 escoles i 5 instituts d’ESO i batxillerat, on van participar aproximadament 200 alumnes.

L’activitat principal va ser una gran fira d’intercanvi d’experiències, on el nostre alumnat va poder presentar el projecte Greencelona. Per a fer-ho, vam disposar d’un plafó en el que vam mostrar infografies dissenyades a classe, on explicàvem les accions que hem realitzat aquest curs.

L’intercanvi ens ha permès valorar quines experiències són extrapolables al nostre centre, així que, sortim ben carregats amb idees per millorar el nostre projecte!