Marató per l’emergència climàtica 2023

El dijous 15 de desembre l’alumnat de 1r d’ESO va assistir a la xerrada de presentació de la Marató per l’emergència climàtica 2023 a càrrec del coordinador d’enguany, l’Eloi Burriel. També vam aprofitar per presentar el grup impulsor d’alumnes de l’optativa Verd-Cel-Ona, l’equip dels GREENS (Grup encarregat del Reciclatge, l’Ecologia, l’Eficiència i la Natura de l’institut, de manera Sostenible).
La Marató per l’emergència climàtica 2023 és una campanya de sensibilització i de bones pràctiques en l’ús i el consum eficient de l’energia i per una mitigació del canvi climàtic. Aquesta activitat s’engloba dins el programa Erasmus+ i la fase més visible de la campanya serà de gener a març del 2023