Gràcies, Mireia

Ens toca acomiadar un dels pilars del departament de Català. La Mireia. Generosa, resolutiva i pràctica. Ha estimat a cada un dels seus alumnes però, sobretot, ha estimat la seva feina: ensenyar llengua i literatura catalanes. I pobres d’aquells que repetissin una falta d’ortografia. Sempre amb un somriure. I té aquella cosa que només tenen les persones que en saben de cuidar els altres: “no passa res. Això ho arreglem ràpid”. Amb ella sempre tires endavant. Gran coordinadora, gran professora i, el més poderós, gran companya i gran dona.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut