Criteris de prioritat i documentació a presentar – IFE

Documentació identificativa

Criteris de prioritat, barem que s’aplica i documentació acreditativa:

Si hi ha més demanda que places, s’apliquen, successivament, els criteris de prioritat en l’admissió següents:

a) En primer lloc, l’alumnat que compleix 16 o 17 anys durant l’any en què accedeix a l’itinerari formatiu específic (IFE).
b) En segon lloc, l’alumnat que compleix 18 anys durant l’any en què accedeix a l’IFE.
c) En tercer lloc, l’alumnat que compleix 19 anys durant l’any en què accedeix a l’IFE.
d) En quart lloc, l’alumnat que compleix 20 anys durant l’any en què accedeix a l’IFE.

• Dins de cadascun dels grups d’edat establerts en el punt anterior, les sol·licituds es prioritzen d’acord amb els
    criteris següents:

a) Situació d’escolarització en el curs acadèmic actual:

• Estar matriculat en un centre ordinari o en un centre d’educació especial a l’etapa obligatòria: 25 punts.

Documentació acreditativa:

• Certificat d’estudis o altra documentació que acrediti l’escolarització.

b) Participació per primera vegada en programes post-obligatoris:

• No haver cursat i finalitzat programes de qualificació professional inicial (PQPI) ni programes de formació i inserció (PFI): 10 punts.

Documentació acreditativa:

• L’acreditació d’aquest criteri es formalitza marcant la casella corresponent en la sol·licitud de preinscripció