Reconeixement dels nivells B2 i C1 de català

Reconeixement dels nivells B2 i C1 de català per escolaritat reglada no universitària

• Podeu realitzar aquest tràmit a qualsevol centre públic de secundària de Catalunya

• Mapa escolar de Catalunya per cercar l’institut o institut escola més a prop de la vostra ubicació.

• NO es tramitarà certificats durant els períodes vacacionals del calendari escolar.
  • Les persones que hagin obtingut la seva titulació en un institut (o institut escola) podran presentar, en qualsevol centre públic de secundària de Catalunya, la seva sol·licitud aportant la documentació requerida.
PAS 1

Sol·licitar

• Sol·licitud de reconeixement de l’equivalència del nivell B2/C1 de llengua catalana per l’escolaritat reglada no universitària
  • Les persones que hagin obtingut la seva titulació en un institut (o institut escola) podran presentar la seva sol·licitud en qualsevol centre aportant la documentació requerida.
  • Les persones que hagin obtingut la seva titulació en un centre de formació d’adults, hauran de presentar la seva sol·licitud al centre de formació d’adults que correspongui aportant la documentació requerida.
  • Les persones que hagin obtingut la seva titulació a l’Institut Obert de Catalunya (IOC) hauran de tramitar la seva sol·licitud a l’IOC aportant la documentació requerida.
  • Per als casos que no es corresponguin amb els supòsits esmentats, les persones interessades es podran dirigir al Departament d’Educació per tramitar la seva sol·licitud.
PAS 2

Presentar la documentació

• Presentació del formulari de sol·licitud certificat de català en persona. NO S’admetrà cap sol·licitud telemàtica.
  • Recordeu que heu d’aportar original i fotocòpies de la documentació justificativa requerida.
  • La tramitació del certificat no té cap cost econòmic.
PAS 3

Rebre resposta

• Secretaria contactarà amb tu quan estigui tramitada la sol·licitud i preparat el certificat.
  • Un cop realitzat, i en el moment de la recollida, la persona sol·licitant s’haurà d’identificar amb el DNI o NIE.