Es premia el Projecte Panxolines de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona a la 12a edició dels Premis FPemprèn

Em complau informar-vos que dues alumnes  de Direcció de Cuina de l’EHTB, l’Aina Mir i la Mireia Silla i tutoritzades per la professora Maite Villegas han  guanyat dos premis, en la 12a Edició dels Premis FPemprèn que es van celebrar el 17 de juny a les 18h.… Llegeix més»

Vacunació alumnat del programa Erasmus +

📢📢Els alumnes que properament comencin estades a l’estranger amb el programa Erasmus+ es poden trobar que els països d’acollida els demanin un certificat de vacunació contra la covid-19. Per aquest motiu, s’ha establert que aquest col·lectiu pugui rebre la vacuna abans que s’obri el període de vacunació corresponent a la seva franja d’edat. Així, els estudiants que durant els mesos d’estiu tinguin previst trasllada​r-se a altres països,​ on requereixin un certificat de vacunació,​​ ja es poden adreçar al seu centre d’atenció primària per vacunar-se abans d’emprendre el viatge.

⚠⚠Important!!!!

A més de presentar la seva targeta sanitària, hauran d’aportar un certificat signat pel/per la secretari/ària del centre amb el v​istiplau del/de la director/a​ ​.​

Descarrega’t el model ⏩⏩​Certificat conforme l’alumne/a cursa un programa de mobilitat i ha de traslladar-se a un país estranger

Publicació de Llistat de centres educatius que, en el curs acadèmic 2020-2021, han dut a terme formació en alternança en els ensenyaments de formació professional inicial.

Avui s’ha publicat la RESOLUCIÓ EDU/1607/2021, de 25 de maig, per la qual es dona publicitat dels centres educatius que, en el
curs acadèmic 2020-2021, han dut a terme formació en alternança simple o dual, en els ensenyaments de formació professional inicial.
La… Llegeix més»