VIOREL CIOHODARU, PREMIAT PER LA SOCIETAT CATALANA DE QUÍMICA

L’alumne de segon de batxillerat del nostre centre, Viorel Ciohodaru, ha quedat finalista en la 11a edició dels premis als treballs de recerca dins de l’àmbit de la química, premi que convoca la Societat Catalana de Química amb el seu treball “Què bevem? Un estudi sobre la qualitat de l’aigua” tutoritzat per la professora Dolors Vidal. En reconeixement al seu treball ha estat premiat amb una estada científica en un dels centres adherits a la convocatòria.

Li volem donar la nostra enhorabona i ressaltar el mèrit del treball que ha realitzat en l’àmbit de la química, sent un alumne que cursa el batxillerat de Ciències Socials, cosa per la qual ha hagut de fer un esforç especial. Felicitats, Viorel!

Web de la Societat Catalana de Química >>

+ Fotos de l’acte >>