POL FERRÉ MARTÍN, MENCIÓ DINS EL MILLOR 1% DE LA PROVA CANGUR DE LA SOCIETAT CATALANA DE MATEMÀTIQUES

Prova Cangur 2023

L’alumne de 4t d’ESO, Pol Ferré Martín, ha aconseguit una menció per formar part del grup de l’1% de participants amb millor puntuació a la prestigiosa prova Cangur que cada curs organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.

Concretament, Pol ha assolit la posició 85 del rànquing d’un total de 13.991 participants del seu nivell, 4t d’ESO, amb una puntuació de 95,5 punts. Aquest grup del millor 1% d’alumnes rebrà un diploma de menció honorífica i un joc de matemàtiques.

L’associació internacional “Le Kangourou sans frontières” té com a finalitat la promoció de la cultura matemàtica bàsica per tots els mitjans i, en particular, per l’organització d’un joc-concurs anual que se celebra el mateix dia en tots els països participants; l’objectiu d’aquesta activitat és estimular i motivar la gran majoria d’alumnes l’interès per les matemàtiques.

Moltes felicitats!