SORTIDA AL BARCELONA GAMES WORLD

El 6 d’octubre, una part de l’alumnat de 4t d’ESO, dels dos cursos del Cicle Formatiu i de Batxillerat van visitar el saló del “Barcelona Games World“. Es van poder veure les noves tendències en jocs, consoles, dispositius i els estants amb les ofertes de Graus Universitaris amb programació i desenvolupament de videojocs i aplicacions d’entreteniment, un sector amb un alt creixement i demanda any rere any.

També es va poder assistir a una conferència sobre casos d’èxit a l’aula aplicant les noves tecnologies a l’educació secundària amb projectes de desenvolupament i programació de jocs i intercanvis virtuals eTwinning.

eTwinning és una iniciativa europea que dóna suport a projectes en xarxa entre dos o més escoles o instituts de diversos països europeus. Els centres creen un projecte, el porten a terme utilitzant les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i es comuniquen en un idioma comú, normalment l’anglès. La temàtica dels projectes potser d’una mateixa àrea o bé, el que és més recomanable, ser multidisciplinaris.

Barcelona Games World 2017
Foto de grup abans d’entrar al BGW 2017.