MANIFEST CONTRA LA REPRESSIÓ DELS DRETS FONAMENTALS

El nostre Institut s’ha sumat als actes de protesta contra l’actuació repressiva dels cossos de seguretat estatals que es va produir el diumenge, 1 d’octubre, a tot Catalunya. El Claustre va aprovar un manifest al qual s’han afegit el personal no docent, l’alumnat i l’AMPA.

Aquest manifest va ser llegit el dilluns, 2 d’octubre, a les 12:00, al pati del centre, amb la participació de tot l’alumnat, el claustre i el personal no docent. També va ser llegit el dimarts, 3 d’octubre, a la plaça de l’Església d’Ulldecona, conjuntament amb l’Escola Ramon y Cajal, l’AMPA de l’Escola, l’Ajuntament i una multitud de gent que hi va assistir.

Per una educació en la llibertat d’expressió, de reunió i d’opinió; sense violència ni repressió.

Per la pau!

Manifest 1 octubre