EXPOSICIÓ DE TREBALLS A LA CASA DE CULTURA

Des del 17 al 29 d’octubre s’ha pogut visitar a la Casa de Cultura d’Ulldecona l’Exposició de treballs artístics, maquetes i projectes tecnològics elaborats pels alumnes durant el curs passat.

L’objectiu de la mostra era fer difusió a tota la comunitat local dels treballs que realitzen els alumnes dins les diferents matèries del currículum, treballs que en moltes ocasions passen inadvertits i són d’una alta qualitat.

L’exposició va ser inaugurada el 17 d’octubre amb la presència de l’Alcaldessa d’Ulldecona, Núria Ventura, la regidora d’Ensenyament, Cati Brusca, i el director de l’Institut, Ricard Reverter. L’activitat s’ha inclòs a la programació de la Fira i Festes de Sant Lluc 2017.

Moltes gràcies a tots els que heu col·laborat per tal que fos un èxit.

Exposició Sant Lluc 2017
Una de les maquetes de l’Exposició.