SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE I SEGURA

SMSS2015CartellDe l’11 al 18 d’octubre se celebra a Catalunya la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura. El nostre centre s’ha afegit a aquesta iniciativa i el dijous, 15 d’octubre, entre les 8:30 i les 12:00h, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO farà una ruta en bicicleta passant pel carril bici i per diversos camins del terme fins arribar a la plaça de l’Església on es llegirà un manifest. L’activitat ha estat organitzada pel Comitè Local Ambiental.

Sota el lema europeu ‘Tria. Canvia. Combina.’, la Setmana del 2015 proposa una cerca de noves formes de mobilitat, allunyar-nos del domini absolut del cotxe particular, cap a un transport més sostenible, segur i saludable. Canviant la nostra manera de desplaçar-nos podem augmentar els nostres nivells d’activitat física, contribuir a millorar la qualitat de l’aire que respirem a les ciutats i ajudar a prevenir els accidents de trànsit. Escollir el transport públic col·lectiu per anar a la feina, caminar o moure’s en bicicleta per anar de compres en comptes d’agafar el cotxe pot ser una bona forma de protegir i millorar la salut.

Entrevista a la Cadena SER