Proves DELF 2020-2021

El mes d’abril del curs passat s’havien de realitzar les proves DELF Scolaire, les quals acrediten el nivell de llengua francesa dels alumnes que s’hi presenten. Degut a la situació sanitària, aquestes proves es van haver d’ajornar per als primers mesos d’aquest curs.

L’alumnat s’ha estat preparant durant mesos per tal d’aconseguir els millors resultats en les proves.

Els dies 21 i 22 d’octubre passats es va realitzar la primera part de les proves a l’INS Dertosa. Del nostre centre es van presentar un total de deu alumnes per al nivell A2 i un per al nivell B1 i van fer les proves de comprensió oral i escrita i la d’expressió escrita, seguint les mesures de seguretat en tot moment. El passat 11 de novembre van fer la prova d’expressió oral, al nostre centre. Malgrat els nervis, les sensacions dels alumnes desprès de les proves, van ser molt bones.

Ara només queda esperar els resultats, els quals està previst que es notifiquin el 14 de desembre. Un cop tindran els resultats, aquells qui hagin superat les proves, rebran uns diplomes oficials vàlids internacionalment amb els quals podran mostrar el seu nivell de llengua.