PROJECTE “CAMINS SEGURS”, UN CURS MÉS

Camins Escolars Segurs
Imatge d’arxiu

Durant el curs 2020/21 continuem aplicant el projecte “Camins Segurs” dins el programa Escoles Verdes. Aquest curs el projecte s’ha ampliat a cada dia lectiu de la setmana per tal de reduir les aglomeracions de persones davant les portes dels centres educatius i així reduir els riscos de contagi del coronavirus.

El projecte consisteix en el tancament del trànsit per als vehicles de motor dels carrers d’accés a l’Av. de les Escoles durant les següents franges horàries:

• De 8:15 a 9:15.
  • De 13:50 a 14:15.

Cal respectar aquest tancament a l’efecte de garantir la seguretat de l’alumnat i familiars mentre circulen a peu, en patinet o en bici pel carrer.

Els dies de pluja intensa i/o fort vent, no es posaran les tanques, quedant els carrers lliures a la circulació.

Fem salut, protegim la salut!