Participem a la Jornada d’internacionalització CETE+

El passat 14 de maig el nostre centre va participar a la jornada d’internacionalització del Consorci CETE+, del qual formem part. En aquesta jornada van assistir membres de tots els equips que en formen part, entre els quals el nostre, l’EMAILC, el qual inclou centres que pertanyen als programes GEP i AVANCEM.

La jornada pretenia ser un espai d’intercanvi d’experiències Erasmus i també d’activitats i millores implementades desprès de les mobilitats de professorat. Vam poder inspirar-nos dels altres centres gràcies a l’exposició de pòsters de resum dels altres equips i la possibilitat de parlar amb alguns dels seus membres. També va ser una jornada en la qual vam poder aprendre de la mà d’experts en diferents temàtiques, entre els quals en Siro López, qui va delectar-nos amb una ponència titulada “Disseny dels espais educatius. Aprenentatge i creativitat”, la qual ens va fer reflexionar i ens va fer canviar la mirada pel que fa a la importància dels espais en l’aprenentatge del nostre alumnat i als criteris pedagògics a tenir en compte per dissenyar-los.

Formar part d’aquest consorci ha estat molt positiu per al nostre centre, ja que ens  ha permès iniciar-nos dins el món Erasmus i de la internacionalització per tal d’implementar millores en els àmbits organitzatiu, metodològic i de l’aprenentatge de l’alumnat. Així mateix, ens ha permès conèixer altres maneres de fer, establir contactes per futures col·laboracions i ens ha animat a sol·licitar nous projectes Erasmus, com és el cas del KA-122 “Història Plurilingüe per tothom” o l’acreditació per tal que els nostres alumnes també puguin participar activament en les mobilitats.

Amb aquesta jornada s’acaba el segon període de mobilitats amb el CETE+ però no acaba el nostre pas per l’Erasmus+, sinó que no ha fet més que començar!