Com sona l’ESO 2024 (Altea)

Dels passats 8 a l’11 de maig, algunes alumnes de les matèries de coral del nostre institut, tingueren l’oportunitat de participar en el projecte Com sona l’ESO 2024, que va tindre lloc en Altea. Cal destacar que el projecte fa vint-i-cinc anys aquest curs.

Hi participàrem al voltant de 1550 alumnes d’instituts de Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears. Durant els quatre dies, l’alumnat va estar acampat, duent a terme diferents activitats musicals per a la socialització, assistint a concerts de música “en viu” i, el més important, assajant i preparant la interpretació de l’obra del projecte d’aquest any “Comediant”.

L’argument de Comediant gira al voltant d’un alumne que tracta de compondre i crear l’obra a interpretar durant de vint-i-cinquena edició de CSE. En principi, la intenció era crear una obra còmica i entretinguda, però, poc a poc, el personatge va afonant-se sota la pressió de complir amb les expectatives dels altres provoquen i el personatge pateix una gran davallada. Al llarg de l’obra s’aprecia la importància de tindre una bona salut mental i es tracten temes tan complexos com les addiccions a les xarxes socials o, fins i tot, el suïcidi.

Com a conclusió del projecte podem dir que el nostre alumnat ha pogut socialitzar, xalar i gaudir de l’espectacle i de l’estada. Estem segures que ha sigut una experiència que mai oblidaran! Visca Com Sona l’ESO!!!

Si voleu gaudir de l’obra completa, podeu accedir-hi a través del següent enllaç: