CorArts 2024

El passat 30 d’abril, l’alumnat de les optatives de coral de 2n i 3r va participar en el projecte CorArts 2024 que va tindre lloc en l’auditori Felip Pedrell de Tortosa.

L’obra que vam interpretar es titula La veu de la Terra i abordava la temàtica del canvi climàtic. A través de la música vocal i l’actuació es va transmetre un missatge clar sobre la urgència d’abordar aquesta crisi global.

Segons el format del projecte, la nostra coral va interpretar un cant individual i diversos cants comuns, al costat de la resta de corals del Servei Territorial de Terres de l’Ebre que hi participaven.

Finalment, cal destacar la importància que suposa pel nostre alumnat l’oportunitat d’interpretar música, acompanyats per una agrupació musical com la Lira Ampostina, la possibilitat de cantar en un auditori i, finalment i, no menys important, la socialització amb l’alumnat de la resta de centres participants.