MAR GUIMERÀ BRAU, FINALISTA DELS PREMIS A TREBALLS DE RECERCA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA

Premi Mar Guimerà

L’alumna de 2n de Batxillerat, Mar Guimerà Brau, ha estat escollida finalista dels premis UB-Santander de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona pel seu treball de recerca Els efectes mutus entre el cicle menstrual i l’esport d’elit“.

La Universitat de Barcelona, amb el propòsit de premiar l’esforç dels estudiants de batxillerat en l’aprenentatge i la recerca, i també d’establir i consolidar els vincles amb els centres d’ensenyament de secundària, convoca aquests premis per treballs relacionats amb els graus de Ciències Biomèdiques, Enginyeria Biomèdica, Infermeria, Medicina, Odontologia i Podologia.

El Premi UB-Santander guardona, en cada modalitat, 5 treballs de recerca de batxillerat. L’ordre dels guanyadors del premi es coneixerà durant l’acte de lliurament del premi, el dia 3 de juliol, al Paranimf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.