L’Institut al Fòrum Jove d’Amposta

El PFI-PIP d´Auxiliar de Construcció juntament amb el CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes, va participar al Fòrum Jove que es va celebrar durant els dies 6, 7 i 8 de març de 2024 a Amposta.

El Fòrum Jove és un espai perquè els i les joves puguin conèixer i contactar amb centres educatius, així com amb professionals de l’orientació laboral i educativa. És un espai on s´ofereix una atenció individualitzada que pretén trencar esquemes i deixar escoltar veus que ajuden a la presa de decisió per escollir el millor camí.

Durant aquests dies l´alumnat del PFI va poder participar en algunes de les activitats que es van realitzar a la carpa i a l´auditori del Fòrum, com són el taller de motivació i expressió corporal, la ponència d´hàbits posturals per a la millora de la salut i la visita a les instal·lacions del Fablab a l’Avinguda de la Ràpita.

Així mateix, l´alumnat del PFI del Institut Manuel Sales i Ferré d´Auxiliar de Construcció, juntament amb l´alumnat del PFI del INS la Candelera d´Auxiliar d’Obres d´interior i pintura, van construir al costat del estand la lletra F de Fòrum Jove. Aquesta lletra va estar construïda amb una estructura de pladur i revestida amb manises i trencadís. L´objectiu era realitzar una demostració de les habilitats, tècniques i valors del treball en equip que ha assolit l´alumnat gràcies als coneixements previs adquirits al Programa de Formació i Inserció de la família professional d´Obra Civil.

Finalment, donem les gràcies a l´organització del Fòrum Jove per invitar-nos a participar un any més en aquestes jornades tan enriquidores per a l´alumnat del territori.