Entrega de Diplomes DELF

El passat dijous, 15 de febrer, es va fer entrega de diplomes als alumnes que van superar les proves DELF el curs passat. Va ser un acte en què els alumnes van ser els protagonistes, ja que també hi va haver algunes actuacions en llengua francesa dutes a terme per alumnes d’alguns dels centres participants en l’acte.

Els diplomes es van entregar a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa, en el marc d’un acte institucional organitzat pels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre i al qual van assistir alumnes, famílies, representants dels centres educatius, altres representants de l’àmbit educatiu i també l’agregada de cooperació lingüística a Espanya de l’Ambaixada de França.

Un any més, els nostres alumnes obtenen algun diploma en llengua francesa. Enguany només es van presentar alumnes al B1 i van obtenir bons resultats en les diferents parts de la prova, en la qual s’avalua el nivell de comprensió oral i escrita i també el d’expressió oral i escrita.

Avui s’han tancat les inscripcions per al curs vinent i l’alumnat ja ha començat a preparar-se per tal de poder obtenir també el diploma acreditatiu del seu nivell de francès. Esperem el proper any poder tornar a assistir-hi.