Jornada de portes obertes i preinscripció ESO 2024-25

Jornada Portes Obertes 2017

El dimecres, 6 de març, al vespre, es va celebrar a l’Institut una Jornada de Portes Obertes adreçada a les famílies, especialment a les dels nous alumnes que començaran els seus estudis de 1r d’ESO el proper curs 2024/25.

Amb l’ajut d’alumnes i professorat voluntaris, els pares i mares que van visitar el centre van poder conèixer de primera mà les instal·lacions i equipaments de l’institut així com les línies prioritàries de treball del nostre projecte educatiu. Cal agrair la participació i interès mostrat pels assistents.

Aquí teniu la presentació de la jornada amb els punts exposats i la circular amb la informació del procés de preinscripció d’ESO (del 8 al 20 de març) per al curs 2024/25. Tot el detall en aquest apartat.