L’INS Manuel Sales i Ferré a les Jornades Inicials dels projectes ERASMUS KA-122

Jornada Erasmus

Els passats 5 i 6 d’octubre, el nostre centre va estar present a les Jornades Inicials dels projectes ERASMUS KA-122, organitzades a Toledo pel SEPIE (Servicio Español para la Internacionalización de la Educación).

L’objectiu d’aquestes jornades era el de formar-nos sobre els passos a seguir per a iniciar el nostre primer ERASMUS KA-122, el qual va ser aprovat el passat mes de juliol i que s’implementarà al centre durant els pròxims 18 mesos.

El nostre projecte s’anomena “Història plurilingüe per tothom” i pretén, entre altres, internacionalitzar i millorar el centre gràcies a diferents activitats (algunes de mobilitat) que es duran a terme al llarg del projecte i que seran molt beneficioses per l’alumnat, impulsant l’ús de les llengües estrangeres i la competència digital tenint en compte diferents principis com la inclusió de tot l’alumnat, la sostenibilitat o la ciutadania europea.

Al llarg de les jornades, vam poder aprendre d’experiències d’altres centres, compartir el que fem al centre i també conèixer les diferents tasques a realitzar al llarg del projecte.

A poc a poc anirem informant de l’evolució d’aquest projecte i de les diferents maneres de participar-hi. Us animem a acompanyar-nos en aquesta aventura!

#historiaplurlingue
#plurilingualhistory