L’EXALUMNA MARIA CASTELL ESCOTO, PREMI EXTRAORDINARI DE LA FACULTAT DE FILOLOGIA I COMUNICACIÓ DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA

Maria Castell Escoto
Enhorabona, Maria!

Cada curs acadèmic la Universitat de Barcelona atorga premis extraordinaris de Grau i Màster a tots els alumnes que finalitzen els estudis amb una nota mitjana igual o superior a 9,0.Per valorar els expedients d’aquests estudiants la Junta de la Facultat de Filologia i Comunicació nomena una comissió composta per tres professors de la Universitat de Barcelona, doctors i vinculats a l’ensenyament oficial cursat. Finalment, la concessió definitiva del premi extraordinari és aprovada pel Consell de govern de la Universitat de Barcelona.

L’acte de reconeixement se celebra un any després que els estudiants mereixedors del premi finalitzen els estudis, però l’any 2020 no es va poder dur a terme per la crisi sanitària de la COVID-19. Conseqüentment la concessió dels premis extraordinaris als estudiants que van finalitzar els estudis el curs 2018-2019 es va ajornar al passat dia 19 d’octubre, al Paranimf de l’edifici històric de la UB.

En relació amb el grau de Filologia Catalana, un total de cinc estudiants van estar guardonats amb aquest premi. Aquests són:

• Núria Cabrera Garcia
  • Maria Castell Escoto