Let’s go plurilingual: activitats per potenciar l’ús de la llengua anglesa a l’aula oberta

Segurament haureu vist nous cartells al centre, cartells en anglès, i us haureu preguntat: Què hi fan aquests cartells aquí? Qui els ha penjat?

Els alumnes de l’Aula Oberta, mitjançant el projecte “Let’s go plurilingual” ha creat cartells en anglès per tal d’ajudar a impulsar l’ús de la llengua anglesa al centre. Aquests cartells identifiquen els diferents espais del centre, així com alguns objectes significatius de manera que suposin un recurs visual útil per tot l’alumnat.

Els cartells s’han elaborat de forma col·laborativa, de manera que tothom ha fet la seva aportació i després, entre tots els han col·locat al lloc corresponent. Volem agrair la seva implicació, ja que aquest recurs serà molt útil també per l’alumnat amb més dificultats o que desconeix la llengua anglesa, com pot ser l’alumnat nouvingut.

Han estat força dies de feina, però finalment el resultat ha estat força bo. El curs vinent es preveu continuar amb el projecte, creant nous materials per impulsar l’ús de la llengua anglesa entre els alumnes de l’aula oberta i també de la resta del centre.

A més a més, per tal de poder posar en pràctica allò que s’ha anat treballant a l’aula, aquest tercer trimestre hem iniciat un projecte eTwinning en llengua anglesa amb un centre de Turquia. El projecte s’anomena “Meeting Point”. Vam començar coneixent els alumnes participants en el projecte i presentant-nos. Els dies que queden per acabar el curs esperem continuar amb altres activitats conjuntes per tal de conèixer millor els nostres centres, les nostres ciutats, etc.