L’AULA A CASA – DOCÈNCIA TELEMÀTICA EN TEMPS DE COVID19

Classes telemàtiques

Per tal de garantir la continuïtat de les classes en aquells alumnes afectats pel contagi de la COVID-19 o que han de passar un període de confinament, s’han establert els següents casos en que s’aplicarà el procediment de formació telemàtica “L’aula a casa”, mitjançant la connexió amb l’Institut a través de l’ordinador durant l’horari normal de classe:

– Si l’alumnat està confinat per tenir la COVID-19 rebrà suport des del primer dia, sempre que el seu estat de salut ho permeti.
– Si l’alumnat ha d’estar confinat per quarantena de 10 dies per indicació de CatSalut com a conseqüència d’un contacte estret amb un positiu, també rebrà suport telemàtic des del primer dia.
– Si l’alumne està a casa a l’espera de resultats d’una prova PCR i passen més de tres dies, podrà rebre suport telemàtic a partir del dia quart, sempre que el seu estat de salut ho permeti.

Passat més d’un mes de classe, i gràcies a la responsabilitat i l’esforç preventiu de tothom, hem registrat només 1 cas positiu al centre i no hem hagut de confinar encara cap grup estable. Cal que no baixem la guàrdia, seguim les instruccions dels responsables sanitaris i ens protegim per protegir als altres.

Circular informativa per a les famílies >>>