ACTIVITATS D’ESCOLES VERDES 2020/21

Escola verda

Com a Escola Verda, al llarg del curs hem de portar a terme un seguit d’activitats i propostes amb el compromís i la participació de tothom per aconseguir una escola sostenible i implicada amb el medi ambient. Durant el curs 2020/21 s’han programat les següents activitats:

• Currículum verd: Treball transversal del medi en totes les àrees del currículum.
  • Amb R de reciclatge: Separació residus de paper i envasos.
  • Institut.net: Millorem el nostre entorn mantenint l’escola neta.
  • Ús de la carmanyola pels esmorzars: “Desaluminitza’t”
  • Camins segurs. Fomentem l’ús del carril bici per anar a l’Institut amb mitjans sostenibles.

Les activitats seran coordinades pel comitè ambiental, el qual està format per diversos professors coordinadors i representants de l’alumnat. Els “Greenworkers” són els delegats ambientals de cada grup classe i ajuden a fer el seguiment del programa.

Per un Institut Sostenible i amb un millor Medi Ambient!