Júlia Tena Canals finalista als XVI Premis de Treballs de recerca de 2n de Batxillerat de l’EMD de Jesús

L’alumna Júlia Tena Canals, de 2n de Batxillerat Humanístic, ha estat finalista als XVI Premis de Treballs de Recerca, organitzats per l’EMD de Jesús, amb el treball “Macianet el ventallenc. Notes sobre l’obra literària de Manel Ollé Albiol”. Els guardons es van lliurar el dissabte 13 d’abril a la XVI Fira Literària Joan Cid i Mulet, de Jesús. Entre els quatre treballs finalistes, el primer premi va ser per a l’alumne de l’IES Dertosa Ferran Esquerré Castells, amb el treball “Cartes des de l’exili del campredonenc Eduardo Rey Rodríguez (1939-1948)”. Alhora es va fer un reconeixement als tutors dels quatre treballs.

Felicitem, doncs, l’alumna, pel seu treball i el reconeixement atorgat.
Enhorabona, Júlia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *