JORNADA DE PORTES OBERTES

El dijous, 16 de març, al vespre, es va celebrar a l’Institut una Jornada de Portes Obertes adreçada a les famílies, especialment a les dels nous alumnes que començaran els seus estudis de 1r d’ESO el proper curs 2017/18 i als alumnes interessats en el Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Informàtica.

Amb l’ajut d’alumnes i professorat voluntaris, els pares i mares que van visitar el centre van poder conèixer de primera mà les instal·lacions i equipaments de l’institut així com les línies prioritàries de treball del nostre projecte educatiu. També van poder rebre informació de l’AMPA i de les seves activitats i propostes per al proper curs. Cal agrair la participació i interès mostrat pels assistents.

La preinscripció d’ESO (reserva de plaça) per al curs 2017/18 es tramitarà a la secretaria del centre entre el 23 de març i el 4 d’abril, en horari de 9:00 a 15:00, de dilluns a divendres.

Jornada Portes Obertes 2017