BICICLETADA PEL DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física amb una ruta amb bicicleta per diversos indrets del terme acabant a la plaça de l’Església. Hi han participat els alumnes de 1r i 2n d’ESO conjuntament amb els alumnes de 5è i 6è de l’Escola Ramon y Cajal. En arribar a la plaça alguns alumnes han llegit diversos textos sobre la importància de la pràctica d’activitat física per millorar la nostra salut i, després d’unes paraules d’encoratjament del director de l’Institut i de l’alcaldessa Núria Ventura, s’han ballat unes coreografies. A continuació, tot seguint el carril bici, s’ha arribat fins als centres educatius.

La celebració d’aquesta jornada continua el divendres, 7 d’abril, amb una excursió per part de tot l’Institut fins a l’ermita i continuant per la serra de Godall fins tornar al poble.

La promoció dels valors de l’activitat física i els hàbits saludables és una línia de treball prioritària del nostre projecte educatiu.

Bicicletada 2017