GRADUACIÓ DELS ALUMNES D’ESO, BATXILLERAT, CFGM I PFI

Graduació 4 ESO

Acabem el curs 2022/23 amb la festa de graduació de tots els ensenyaments del centre celebrada a la Casa de Cultura d’Ulldecona el passat dissabte, 17 de juny de 2023. L’acte va comptar amb la presència de tot l’alumnat graduat i les seves famílies, així com d’una representació del professorat i la resta de personal no docent de l’institut.

Es van poder escoltar diversos parlaments de l’alcaldessa, Núria Ventura, del director del centre, Ricard Reverter, així com de representants del claustre i de l’alumnat d’ESO i Batxillerat. Va ser especialment emotiva la intervenció des de Toronto (Canadà) de l’antiga alumna Nassira El Hadri, advocada, que va encoratjar els alumnes a lluitar pel seu futur amb coratge i optimisme.

Podem veure en aquesta notícia les orles de graduació de cada promoció. Per gentilesa de l’AMPA, tothom disposa d’una còpia en format digital. L’AMPA va oferir també un aperitiu en finalitzar l’acte als claustres de l’Ajuntament d’Ulldecona a tots els assistents.

Si algú vol adquirir una còpia en paper de les orles, s’ha d’adreçar a la botiga de Vídeo-Foto Millan – Av. Ramon Salomon, 19.

Si es vol aconseguir una foto de grup o altres fotos de la festa de graduació caldrà adreçar-se a la botiga de Quesu Damaret Fotografia – Major, 67.

Moltes felicitats i molta sort a totes i tots els graduats!

Graduació 2 BATX
Graduació 2 CFGM