ENTREGA DE DIPLOMES DELF DE LLENGUA FRANCESA

Diplomes DELF 2019

El dimecres, 30 de gener de 2019, es va fer l’acte d’entrega de diplomes que acrediten el nivell DELF de llengua francesa en les proves realitzades durant el curs 2017/18. L’acte tingué lloc a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa i va comptar amb la presència del cònsol francès, de membres dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre i, evidentment, dels alumnes diplomats acompanyats dels seus professors.

El nostre centre ha fomentat des de sempre l’aprenentatge del francès com a segona llengua estrangera i encoratja el nostre alumnat a optar per aquests estudis. Ara també formen part del projecte Generació Plurilingüe que té com a objectiu un aprenentatge integrat de les llengües de forma transversal en qualsevol matèria.