ENTREGA DEL PREMI RECERCA JOVE 2017 A ENRIC SIMÓ

Recerca Jove 2017

El dissabte, 22 de desembre de 2018, a L’Auditori de Barcelona, es va fer finalment l’acte d’entrega dels premis Recerca Jove corresponents a la convocatòria del 2017. L’alumne del nostre centre, Enric Simó Queralt, va rebre el guardó de mans del Molt Honorable president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, pel seu treball de recerca “Lladres de dades a l’era digital”, tutoritzat pel professor Ricard Reverter.

L’acte va comptar amb la presència de tots els alumnes guardonats, acompanyats dels tutors i representants dels centres, familiars i diverses autoritats acadèmiques, a més del president de la Generalitat. En el seu parlament, Quim Torra va encoratjar els alumnes a seguir per aquest camí de la recerca i la investigació com a repte de progrés individual i també col·lectiu, en benefici de tot el país i del seu futur.