ELS ALUMNES DEL PFI AUXILIAR DE CONSTRUCCIÓ PARTICIPEN A LA RUA DE CARNAVAL DE L’ESCOLA Ramon i Cajal

Batucada PFI

El passat divendres, 10 de febrer, els alumnes del PFI d’Auxiliar de Construcció acompanyats dels seus professors Manel Martí i Mari Costa Sanz van participar de la rua de Carnaval de l’Escola Ramon y Cajal. Els alumnes van improvisar una batucada, barreja de percussió africana amb els djembe i tradicional catalana amb bombos i caixa per amenitzar la rua que es va realitzar pel centre. Ens va acompanyar també a la caixa el professor de l’institut Andrés Bertí.

L’activitat es va fer com a resposta a la invitació feta per l’escola, i amb la intenció de fomentar la cohesió social, la interculturalitat i el coneixement mutu entre les tradicions culturals africana i catalana.

Batucada PFI