CONFERÈNCIA INTERNACIONAL TINGUEM CURA DEL PLANETA 2016 A LOGRONYO

Del 17 al 19 de novembre s’ha celebrat a Logronyo (La Rioja) la Conferencia Internacional “Tinguem cura del planeta” en l’edició a nivell estatal del 2016. El nostre institut ha estat representat per l’alumna Bibiana León i la professora Lara Sancho en aquestes jornades, conjuntament amb una vintena de centres educatius més de tot Catalunya. El nostre centre ha presentat les activitats sobre mobilitat sostenible que duem a terme a Ulldecona a través del programa Escoles Verdes.

La Conferència Internacional de Joves Tinguem Cura del Planeta (CONFINT) és un procés global impulsat pel govern brasiler, que convida joves de tot el món a reflexionar i actuar per millorar el planeta.

La primera edició de la CONFINT va culminar el juny de 2010 al Brasil on 400 joves, de més de 50 països, es van trobar per debatre temes sobre medi ambient i canvi climàtic. D’aquesta trobada, en va sorgir la Carta Internacional de Responsabilitats dels joves, el full de ruta dels nois i noies compromesos amb construir un món més sostenible.

Àlbum fotogràfic de la trobada >>

Bloc amb vídeos i fotos de la CONFINT >>

Confint La Rioja 2016