Concurs de microrelats – Castanyada 2025-2026

La castanyera zombi ha tornat a sortir del foc… cansada que tothom parli de bruixes i carabasses. Diu que la Castanyada fa molta més por i que la seva olor de fum i castanyes supera qualsevol Halloween de plàstic.

L’ajudes a demostrar-ho?

  • 📅 Data límit: 8 de novembre de 2025.
  • 📢 Anunci dels guanyadors: Anunci dels guanyadors: finals de novembre.

Escriu un microrelat de terror, misteri o suspens de màxim 150 paraules. Pot ser inquietant, divertit, estrany o completament boig… l’important és que enganxi i sorprengui.

Redacta’l en català o castellà i entrega’l al tutor/a o professora de llengua abans del 8 de novembre. Els millors relats seran premiats amb obsequis terrorífics 📚 !

Seràs capaç d’escriure una història tan bona… que faci tremolar l’institut? La castanyera zombi t’espera! 🌰🔥

Els guanyadors es donaran a conèixer a finals de novembre, i només els més valents llegiran la seva història en veu alta a la biblioteca (si s’atreveixen…).

👉 Consulta les bases completes i tota la info aquí:

P.D.: Els textos fets amb ChatGPT o copiats fan molta olor de fum. La castanyera ho nota de seguida.😏