CELEBREM SANT JORDI EN CONFINAMENT

Mural Sant Jordi

Aquest curs, malgrat el confinament, també volem celebrar Sant Jordi. Des de les diferents matèries s’han elaborat continguts que ens recorden la importància d’aquesta festa de la rosa i del llibre. Tot seguit trobareu exemples d’aquestes accions fets per l’alumnat; cartells amb escriptors importants de la nostra literatura, treballs gràfics i artístics, vídeos, etc.

Escoles Verdes ens ha proposat un repte: decorar els balcons, jardins, entrades… de casa nostra amb roses i dracs fent manualitats amb materials que tinguem per casa, i després fent fotografies per penjar-les a les xarxes socials etiquetant el centre amb el nom: Institut Ulldecona a Facebook i escoles.verdes.ulldecona a Instagram.

• Voleu saber més coses de la història de Sant Jordi? Aquí teniu uns vídeos molt interessants.

La llegenda de Sant Jordi

La llegenda de Sant Jordi (vídeo) >>>

La història de Sant Jordi feta des del confinament (Professora: Neus Torta Navarro)

També hem investigat què són els premis Sant Jordi de novel·la en català. L’alumna de 4t d’ESO, Abril Matamoros Redondo, ens n’ha fet la recerca.

Els premis Sant Jordi >>>