EXPERIÈNCIES DE ROBÒTICA

Aquest curs acadèmic, des del Departament de Tecnologia hem implementat al primer curs de l’ESO una matèria optativa de robòtica. La finalitat és introduir a l’alumnat en el món de la programació educativa utilitzant diferents metodologies com són, entre altres, la programació de plaques i les aplicacions per a mòbil.

Creiem que ha estat una experiència molt bonica i enriquidora per als alumnes. Fruit d’aquesta experiència, els mateixos alumnes han elaborat aquest vídeo que il·lustra els diferents projectes realitzats.