CAMINS SEGURS PER UNA MOBILITAT SOSTENIBLE 2018/19

Comença el nou curs i com a Escola Verda continuarem amb l’acció CAMINS SEGURS! El resultat global de les enquestes realitzades el curs passat sobre aquesta acció va ser que un 91% de les famílies i alumnes que viuen al nucli urbà van respondre que no calia el cotxe per realitzar el trajecte. I l’altre 9 % que van respondre negativament, la majoria va ser perquè viuen aproximadament a una distància de més de 1’5km, tot i que hi havia diferents percepcions sobre les distàncies, ja que alguns creien que no cal el cotxe encara que estiguen a menys d’1,5km.

Així mateix, d’acord amb aquestes dades, podem afirmar que la majoria de les famílies consideren que no cal el cotxe per anar a l’escola o l’institut. Per aquest motiu, des del Comitè Ambiental d’Escoles Verdes, format per membres de l’Escola, l’Institut, l’AMPA i l’Ajuntament, i d’acord amb el resultat de les enquestes, s’ha decidit que aquest curs 2018-19 ampliarem l’acció i la realitzarem:

TOTS ELS DIJOUS DEL CURS ESCOLAR.

D’aquesta manera, per facilitar la circulació als alumnes i famílies que vagin a peu o amb bicicleta als centres educatius, tots els dijous el carrer de l’Avinguda de les Escoles romandrà tancat de 8:20 a 9:20 h.

Camins Segurs
Mapa d’afectacions – Camins Segurs 2018/19