ADQUISICIÓ D’ORDINADORS PER PART DEL NOU ALUMNAT D’ESO

Videotutorial sobre el procés d’adquisició dels ordinadors.

L’Institut Manuel Sales i Ferré participa en el Projecte digital EDUCAT 1×1 des de fa 10 anys; un programa en el qual l’alumnat disposa de recursos digitals per créixer de forma productiva en un món digital. Cada alumne disposa d’un ordinador de la seva propietat, actualment un Chromebook, per a la tasca educativa habitual.

Per tal de facilitar a les famílies el procés d’adquisició d’aquest equipament i resoldre tots els dubtes, es farà una reunió presencial a la Sala d’Actes de l’Institut, el dimecres, 8 de juliol, en dues sessions.

• A les 19:00h, per a les famílies dels alumnes amb primer cognom entre l’A i la H.
  • A les 20:00h, per a les famílies dels alumnes amb primer cognom entre la I i la Z.

També podeu contactar al correu secretaria@institutulldecona.cat o trucar al mòbil 667117882.

Els alumnes treballaran també amb llibres digitals, les llicències dels quals s’adquiriran a través del centre i es pagaran amb la matrícula durant el mes d’octubre.

Podeu ampliar tota la informació aquí.