CONVOCATÒRIA DELS PREMIS RECERCA JOVE 2016

Ja s’ha publicat la convocatòria Premis Recerca Jove PRJ 2016. El termini per presentar les sol·licituds amb els treballs restarà obert fins el dijous 22 de setembre de 2016. Els premis als quals es pot optar són:

– Premis de 750€ per reconèixer l’esforç d’alumnes (de 14 a 23 anys) de segon cicle d’educació secundària obligatòria (ESO) i d’alumnes d’educació postobligatòria (batxillerats i cicles formatius de grau mitjà i superior) que, sota la tutela dels professors i les professores, duguin a terme un treball de recerca de qualsevol temàtica que els permeti aplicar els coneixements propis del seu curs i la interpretació de projectes de recerca.

– Premis de 2.500€ per premiar l’esforç dels centres d’educació secundària per fomentar la participació dels tutors i tutores i alumnes en aquesta convocatòria.

Els treballs poden ser de qualsevol tema. A més, hi ha 3 premis especials amb temàtica específica: el Premi Reginó per a treballs en temes de dona, el Premi Ramon Faus i Esteve per treballs en temes al voltant de la família i enguany i com a novetat, la convocatòria inclou el Premi INEFC, amb l’objectiu de fomentar l’interès per la recerca en temes relacionats amb les ciències de l’activitat física i l’esport.

Per a més informació podeu consultar la pàgina web de la convocatòria on trobareu els detalls per participar. També podeu passar per la secretaria del centre.

Us adjuntem també el vídeo amb el resum de l’entrega dels premis del curs passat en el qual fou premiat el nostre Institut.