AJUTS PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU

BequesEl Ministeri d’Educació, Cultura i Esports ha convocat ajuts per als alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2015/16. Poden demanar aquests ajuts:

• Ajuts directes per a alumnes (inclosos els que tenen TDAH) que necessiten suports determinats i atencions educatives específiques derivades d’una discapacitat o d’un trastorn greu de la conducta, durant tota l’escolarització o només durant un període.
  • Subsidis per a necessitats educatives especials derivades d’una discapacitat o un trastorn greu de la conducta per a famílies nombroses.
  • Ajuts per a programes específics complementaris a l’educació reglada per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals.

Podeu ampliar la informació al següent enllaç o a la secretaria del centre a partir de l’1 de setembre. El termini per presentar les sol·licituds acaba el proper 30 de setembre.

+ informació >>>