ACTE DE RECONEIXEMENT A L’EDUCACIÓ D’ULLDECONA

Directores i directors de l'Escola i l'Institut d'Ulldecona durant l'etapa democràtica.
Directores i directors de l’Escola i l’Institut d’Ulldecona.

El dissabte, 12 de març, a les 19:00h, es va celebrar un acte a la Sala de Plens de l’Ajuntament d’Ulldecona sota el títol “L’educació per la igualtat”. L’acte estava organitzat pel Grup de Dones d’Ulldecona amb la col·laboració de l’Ajuntament i va ser un reconeixement a tots i totes els professionals de l’educació de l’Escola Ramon y Cajal i de l’Institut Manuel Sales i Ferré durant l’època democràtica.

Com a representants del col·lectiu es va homenatjar a les directores i directors de tots dos centres que van fer una valoració de les seves experiències educatives. L’acte va finalitzar amb la lectura del manifest del dia de la Dona i amb unes peces musicals. Cal agrair al Grup de Dones el compromís i l’esforç per reconèixer i valorar la tasca de mestres i professors durant tots aquests anys.