CONCURS “FEM MATEMÀTIQUES”

Fem Matemàtiques 2016El passat 30 de març 8 alumnes del centre es van desplaçar a Valls per participar a la segona fase del concurs Fem Matemàtiques juntament amb altres alumnes de centres de la Terres de l’Ebre i Camp de Tarragona. Durant el matí van realitzar una prova ràpida i una prova de camp en grup, i a la tarda una prova individual que serà la que decidirà els participants per a la tercera fase, en la que participaran alumnes de tot Catalunya.

Fem Matemàtiques és un concurs basat en la resolució de problemes posats en un context real. La primera fase consistia en la resolució de tres problemes i la van realitzar tots els alumnes de 1r i 2n d’ESO del centre. De tots els treballs enviats, l’organització va seleccionar un grup de 1r i un de 2n per participar en aquesta segona fase.

Des d’aquí volem felicitar als alumnes participants per la feina ben feta, i animar-los a continuar treballant.