PARTICIPEM A LA JORNADA “L’ESCOLA QUE VOLEM”

Cliqueu per veure més fotos
Els participants en la 1a Jornada “L’escola que volem” – Amposta

El dissabte, 5 de març de 2016, una representació del nostre centre va participar a la 1a Jornada “L’Escola que volem” la qual es va celebrar a l’Escola Consol Ferré d’Amposta sota l’organització del MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa). La jornada va començar amb una xerrada del professor Carlos Abellan, expert en educació i família, sota el títol “La participació de les famílies en el sistema educatiu: hi som i volem ser-hi més”. Després van exposar les seves experiències de participació l’equip docent de l’Escola Consol Ferré, l’AMPA de l’Escola Sant Llàtzer de Tortosa i un grup d’alumnes del nostre Institut.

Els ponents van ser Àlex Juan José (delegat i representant de l’alumnat en el Consell escolar), Paula Querol Homs (Green worker=delegada escoles verdes, i representant en el Comitè ambiental local; Programa Escoles Verdes), Ainhoa León Roig i Ona Sorlí Santamaría (dinamitzadores del Pla català de l’esport), Paco León Floro (coordinador del Pla català de l’esport i del Programa Escoles Verdes) i Amada Rodríguez Llorente (coordinadora del programa Escoles Verdes i dinamitzadora del Consell Escolar). L’experiència fou molt enriquidora per a tots els assistents.