COM EM VAIG SENTIR EL PRIMER DIA DE CLASSE?

El primer dia d’escola la majoria de la classe estàvem molt nerviosos perquè seria un curs molt diferent. Ara hem de mantenir la distància de seguretat amb els amics i no podem mantenir molt de contacte ni abraçar. Tot i així, estem contents per poder veure de nou als nostres amics. La nit d’abans no podíem ni dormir! Ens feia mal la panxa, el cap.. Ara que ja hem començat estem més tranquils, ens estem coneixent i els mestres diuen que ens estem adaptant molt bé a les noves normes i a aquest curs tan estrany!

TOTS JUNTS HO SUPERAREM!

Els alumnes de 3rB