SENSACIONS D’UN INICI DE CURS ESPECIAL

Abans de l’inici de les classes tots estàvem amb molts nervis. Volíem saber quins serien els nostres companys, quina seria la nova classe i els mestres per aquest curs. Aquesta sensació s’ha anat repetint des del nostre primer any escolar, però aquest curs a més de totes aquestes novetats hi han hagut molts canvis degut a la situació en la que ens trobem.

Amb el pas dels dies ens hem anat adaptant a tots els canvis i a mesura que passem més moments a l’escola les sensacions van millorant.

Els nens i nenes de 3rA donem la benvinguda a aquest curs amb molta il·lusió i desitgem el millor curs per tots els alumnes de l’escola. Estem segurs de que serà un curs molt especial, que recordarem i en el que podrem continuar aprenent com sempre.

BON INICI DE CURS!!

Alumnes 3rA.