La cooperativa Earth and You comença la producció

El divendres 14 de febrer la cooperativa Earth and You va començar per primera vegada a treballar en la producció dels productes que han triat. El procès d’elecció no ha estat fàcil, però tots els alumnes d’aquesta classe de 5èB mostren un grau d’implicació molt alt amb aquest projecte tan atractiu. L’alumnat va presentar els seus prototips de productes i es va fer l’elecció de quins són els que fabricarem per vendre’ls a la Fira de Sant Isidre de Viladecans del proper mes de maig.

Esperem que durant aquest procès de producció poguem complir les expectatives que ens hem marcat i afrontem les fases que ens queden de la millor manera possible!