Visitem l’INS Josefina Castellví!

El passat dimecres 14 de febrer, l’alumnat de 6è de primària de l’escola va visitar l’institut Josefina Castellví de Viladecans.

Abans de començar la visita de l’edifici, els i les alumnes de 1r de la ESO ens van rebre amb una batucada. Fins i tot vam participar en aquesta! Va ser una rebuda molt divertida!

Després d’aquest inici musical, vam passar per les diferents aules de l’escola i ens van explicar què feien a cadascuna (LA MAJORIA D’AIXÒ EN ANGLÈS!). A partir de tallers que va organitzar el propi alumnat, vam aprendre moltes coses sobre cada assignatura (història, ciència, llengües, plàstica, anglès…).

Vam acabar la visita al laboratori i a l’aula de robòtica. Al laboratori vam realitzar una sèrie d’experiments i a l’aula de robòtica ens van ensenyar molts prototips que havia creat el propi alumant (un “Pin Ball”, sensors de moviment, entre d’altres). Ens van explicar que aquest any, l’institut seria la seu d’un concurs de robòtica de Catalunya. Se celebrarà el proper dissabte 4 de maig!

L’experiència va ser molt positiva i tot l’alumnat va quedar molt content i encantat amb les instal·lacions i el projecte del centre!