Revisió odontològica i taller sobre salut bucodental 🦷

Aquests dies s’ha començat a realitzar la revisió odontològica de l’alumnat d’I4, 1r i 6è per part del Departament de Salut.

Aquestes revisions escolars tenen com a primer objectiu la detecció dels infants amb major risc de càries i malalties de les genives per tal d’aplicar-los mesures preventives per evitar problemes de salut futurs.

També dins d’aquest programa de prevenció, s’ha realitzat un taller a l’aula per saber identificar els aliments que provoquen més càries i saber rentar-se bé les dents amb el raspall.

Com podem veure a la foto, els nens i nenes de 1r B han gaudit molt de l’activitat!

Taller sobre higiene bucodental a 1r B