UN CONCERT PER MILLORAR EL MÓN

Aquest curs celebrem el ja tradicional concert d’hivern a l’Atrium. Com cada any podreu gaudir i ens fa molta il·lusió poder compartir amb totes les famílies aquest moment tan màgic i especial per tots i sobretot pels nostres infants, que han estat preparant durant molts dies perquè surti tot genial.

Aquest any l’eix vertebrador del concert són els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), que és l’eix transversal que es treballa aquest curs a tota l’escola.
Els ODS són uns objectius per erradicar la pobresa, i protegir el planeta i assegurar la prosperitat per a tots com a part d’una nova agenda de desenvolupament sostenible. Per aconseguir aquestes metes, tot el món ha de formar part, i nosaltres des de l’escola Montserratina volem posar el nostre granet de sorra.

Així que el dia 14 de desembre a les 15:00 hores us esperem a l’Atrium perquè puguem gaudir del concert d’hivern: Per millorar el món!